Hemmagjord medicin

Tuesday, September 12, 2006

Lite om bakgrunden

Första gången jag stötte på någon som kände till den på denna sida beskrivna vitlöksmedicinen var 1998 och av en slump råkade jag stöta på det recept jag då fick i min hand. Receptet finns på följande länk.

http://hemsidan.users.50megs.com/orakel.htm

Om ni studerar det receptet och mitt recept skall ni finna att mitt recept är mera utförligt och att angivelserna angående antalet droppar skiljer sig åt aningen. Som jag ser det finns det emellertid ingen saklig skillnad mellan den tillverkningsmetod jag förordar och den som anges i det ursprungliga receptet. Däremot är min beskrivning mycket mer detaljerad och jag menar att mitt mera detaljerade recept garanterar att inget går snett.

Ta gärna en titt på länken ovan, eftersom den inkluderar en lång lista över sjukdomar preparatet påstås bota. Det finns naturligtvis ingen garanti för att det stämmer, men jag bjuder in alla skeptiker att genomföra ett experiment. Svaret på gåtan är öppet.

2 Comments:

At 23/9/06 04:50, Blogger Flavian said...

Att man inte riktigt tål medicinen verkar vara betydligt vanligare balnd kvinnor än bland män. Samtidigt rekommenderar jag ingen att frångå instruktionerna annat än i nödfall.

Jag skall tala med några andra som genomför en kur och be dem skriva kommentarer.

Kör hårt!

Flavian

 
At 26/9/06 12:58, Blogger Flavian said...

I de fall dropparna verkar vara för starka kanske det kan vara värt att prova att ta dem efter i stället för före maten.

I normalfallet skall man nog försöka ta dem före maten.

 

Post a Comment

<< Home